Aide

هوش مصنوعی Aide

Aide یک ابزار هوش مصنوعی برای پشتیبانی مشتری است که می تواند مشکلات پشتیبانی را در چند ثانیه شناسایی و حل کند. از مدل‌های هوش مصنوعی برای یادگیری از داده‌ها استفاده می‌کند و پیشنهادهای هوشمندانه‌ای ارائه می‌کند تا به عوامل کمک کند سریع‌تر و مداوم‌تر پاسخ دهند، در حالی که به مدیران کمک می‌کند تا تصمیم‌ها و عملیات‌های بهتر را کارآمدتر کنند. Aide می تواند به ساده سازی عملیات، کاهش تکرار، و کاهش زمان چرخش کمک کند، در حالی که در زمان و تلاش ماموران نیز صرفه جویی می کند. Aide همچنین می تواند برای سازماندهی و به اشتراک گذاری دانش، سرپرستی کارت ها و SOP ها و وارد کردن دانش موجود استفاده شود. موارد استفاده برای Aide شامل برچسب گذاری خودکار، سطح دانش، مدیریت چرخه عمر مشتری و مدیریت دانش است. Aide برای کمک به سازمان‌ها در ایجاد راه‌حل‌هایی برای مسائل تکراری، تجسم مسائل، مشخص کردن فرصت‌های بهبود، و ایجاد محصولات و مراحل حل بهتر برای کاهش بار تیم پشتیبانی برای مسائل رایج طراحی شده است.

موارد استفاده از هوش مصنوعی : Aide

- برچسب گذاری خودکار
- مدیریت دانش
- مدیریت چرخه عمر مشتری

جزئیات : Aide

قیمت‌گذاری : پرداخت شده تعداد بازدید : 88 ۱۴۰۲-۴-۲۱

برچسب ها : کسب و کار پشتیبانی مشتری

آدرس سایت : Aide

لیست مطالب وبلاگ

مشابه Aide