Harvey

هوش مصنوعی Harvey

هاروی یک دستیار هوش مصنوعی است که برای بهره وری بیشتر تیم های خدمات مشتری طراحی شده است. این یک دستیار شخصی و خودکار ارائه می دهد که می تواند بسیاری از وظایف خسته کننده و تکراری خدمات مشتری را انجام دهد و کارکنان خدمات مشتری را آزاد می کند تا روی کارهای معنی دارتر و تأثیرگذارتر تمرکز کنند. با هاروی، تیم های خدمات مشتری می توانند به سرعت سؤالات مشتری را حل کنند، سریع و دقیق به سؤالات مشتری پاسخ دهند و تجربه مشتری سازگارتری را ارائه دهند. هاروی همچنین از تعاملات مشتری یاد می‌گیرد و تیم‌ها را قادر می‌سازد تا به سرعت مسائل مشتری را قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگ‌تر شناسایی و به آنها رسیدگی کنند. هاروی به تیم‌ها کمک می‌کند تا تجربه خدمات مشتری کارآمدتر و شخصی‌سازی‌شده‌تری را ارائه کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد وفاداری و رضایت مشتری را ایجاد کنند.

موارد استفاده از هوش مصنوعی : Harvey

1. خودکارسازی سؤالات مشتری: هاروی می تواند به سرعت و با دقت به سؤالات مشتری پاسخ دهد، و زمان مورد نیاز را کاهش می دهد. ارائه خدمات به مشتریان.
2. شناسایی مشکلات مشتری: هاروی از تعاملات با مشتری یاد می‌گیرد و تیم‌ها را قادر می‌سازد تا به سرعت مشکلات مشتری را شناسایی و به آنها رسیدگی کنند.
3. بهبود تجربه مشتری: هاروی به تیم های خدمات مشتری کمک می کند تا تجربه مشتری کارآمدتر و شخصی سازی شده ای را ارائه دهند و در نهایت وفاداری و رضایت مشتری را بهبود بخشند.

جزئیات : Harvey

قیمت‌گذاری : 16.10 دلار در ماه تعداد بازدید : 71 ۱۴۰۲-۶-۱۴

برچسب ها : پشتیبانی مشتری اتوماسیون کسب و کار تجارت

آدرس سایت : Harvey

لیست مطالب وبلاگ

مشابه Harvey