Seventh Sense یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) همهجانبه برای کسبوکارهای کوچک و استارتآپها است. این به مدیریت روابط با مشتری و ایجاد تعامل بهتر با مشتری کمک می کند. با Seventh Sense، کاربران میتوانند پروفایلهای مشتریان را ایجاد و بخشبندی کنند، بر تعاملات مشتری نظارت کنند و کمپینهای خودکار بسازند. این پلتفرم همچنین کاربران را قادر میسازد تا تجربیات مشتری را شخصیسازی کنند و پاسخهای مشتری را دنبال کنند. Seventh Sense به گونه ای طراحی شده است که بصری و کاربرپسند باشد، و کسب و کارهای کوچک را آسان می کند تا از روابط با مشتریان خود بیشترین بهره را ببرند. این پلتفرم تجزیه و تحلیل های بلادرنگ را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا روندهای مشتری را شناسایی کنند، تعامل مشتری را پیگیری کنند و کمپین های خود را بهینه کنند. همچنین دارای یک سیستم پشتیبانی مشتری یکپارچه است که به کاربران امکان می دهد خدمات سریع و کارآمد به مشتریان ارائه دهند. Seventh Sense راه حلی عالی برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ هایی است که به دنبال ایجاد روابط قوی تر و تعامل بهتر با مشتریان خود هستند. با ابزارها و بینش های قدرتمند، کاربران می توانند تجربیات شخصی سازی شده ایجاد کنند و تعامل مشتری را به حداکثر برسانند.
1. نمایه های مشتری را ایجاد و تقسیم بندی کنید.
2. بر تعاملات و پاسخ های مشتری نظارت کنید.
3. تجربیات مشتری را شخصی کنید.
جزئیات : Seventh Sense
قیمتگذاری :
رایگان + 0.99 دلار در ماه
تعداد بازدید : 67
۱۴۰۲-۶-۱۵
برچسب ها :
هوش تجاری
رویداد
تجزیه و تحلیل
افزونه ChatGPT
توضیحات
دوستیابی
تجارت
آدرس سایت :
Seventh Sense