ابزار هوش مصنوعی توسط TeamSync Software Inc. برای تقویت عوامل پشتیبانی با استفاده از تجزیه و تحلیل معنایی Twig از اسناد، پایگاه دانش، و بلیط های پشتیبانی گذشته برای پاسخ به سوالات پیچیده و سفارشی طراحی شده است که در نهایت هزینه ها را کاهش می دهد. مدل هوش مصنوعی بر روی داده های در دسترس عموم آموزش دیده است و بازخورد مثبتی از رهبران CX دریافت کرده است که از آن برای افزایش کیفیت محصول، کاهش واریانس پشتیبانی و بهبود زمان پاسخ استفاده کرده اند. این ابزار همچنین با محصولات پایگاه دانش محبوب سند یکپارچه می شود و ویژگی هایی مانند ناشناس سازی PII و حلقه های بازخورد را برای بهبود بهره وری عامل و حفظ استانداردهای بالای کیفیت پاسخ ارائه می دهد.
- با ارائه پشتیبانی دقیق و مداوم کیفیت محصول را افزایش دهید
- با خودکار کردن پاسخها به سوالات رایج، واریانس پشتیبانی را کاهش دهید
- با ارائه سریع پاسخ به سوالات پیچیده، زمان پاسخگویی را بهبود بخشید
جزئیات : Twig AI
قیمتگذاری :
اشتراک، ابونمان
تعداد بازدید : 86
۱۴۰۲-۴-۱۶
برچسب ها :
بهره وری
آدرس سایت :
Twig AI