Helperbird یک راه حل نوآورانه برای خدمات مشتری است که برای کمک به کسب و کارها در ارائه بهترین تجربه پشتیبانی ممکن طراحی شده است. با Helperbird، کسبوکارها میتوانند به راحتی تمام جنبههای خدمات مشتری خود را سفارشی کنند، از پاسخهای خودکار و چت زنده گرفته تا تجزیه و تحلیل بلادرنگ و بازخورد مشتری. این پلتفرم قدرتمند همچنین مجموعهای از ویژگیهای پیشرفته را ارائه میدهد که به شرکتها اجازه میدهد خدمات مشتری خود را مطابق با نیازهای مشتریان خود تنظیم کنند، مانند تقسیمبندی دقیق مشتری، گردش کار خودکار، و یکپارچهسازی ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی. داشبورد بصری هلپربرد حفظ کردن را برای کسبوکارها آسان میکند. تمام تعاملات مشتری را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که تجربه خدمات مشتری همیشه درجه یک است. این پلتفرم شامل ابزارهای تحلیلی قدرتمندی است که بینش عملی را در مورد رفتار و ترجیحات مشتری ارائه میکند و به کسبوکارها اجازه میدهد تا تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند که خدمات مشتری خود را بهبود بخشد. علاوه بر این، Helperbird طیف وسیعی از ادغامها را با سرویسهای محبوب شخص ثالث، از جمله رسانههای اجتماعی و ایمیل، ارائه میدهد و به کسبوکارها اجازه میدهد تا خدمات یکپارچه به مشتریان را در همه کانالها ارائه دهند.
1. پاسخ ها را برای ارائه خدمات کارآمد به مشتریان به صورت خودکار انجام دهید.
2. مشتریان را بر اساس ترجیحات و اولویت ها تقسیم کنید. نیاز دارد.
3. از ادغام ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی برای پشتیبانی شخصی استفاده کنید.
جزئیات : Helperbird
قیمتگذاری :
12 دلار در ماه
تعداد بازدید : 60
۱۴۰۲-۶-۲۰
برچسب ها :
کمک های مالی
مقالات
دستیار کپی رایتینگ
آدرس سایت :
Helperbird