هوش مصنوعی Deskflow

Deskflow یک پلت فرم تجربه کارمند است که توسط AI طراحی شده است. این پلتفرم برای ارائه بهترین تجربه و کاهش ریزش کارکنان طراحی شده است. فناوری هوش مصنوعی پشت Deskflow بر اساس دانش داخلی آموزش داده شده و با سیستم های HRIS و ITSM یکپارچه می شود. این به آن اجازه می‌دهد تا ۱۰ برابر سریع‌تر وظایف میز راهنمایی را انجام دهد و در نتیجه بهره‌وری بهبود یافته است. Deskflow یک نسخه نمایشی و گزینه تماشای نسخه نمایشی را ارائه می‌کند تا نشان دهد چگونه می‌تواند کارمندانی را که با تیم‌ها روبرو می‌شوند خلبان کند و به آن‌ها کمک می‌کند ۹۰ درصد از زمان صرف شده را صرفه‌جویی کنند. در ارتباط با کارکنان و حل مسائل آنها. این امر زمان مورد نیاز برای رسیدگی به مسائل کارکنان را تا 50% کاهش می‌دهد و منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. با استفاده از Deskflow، تیم‌های منابع انسانی زمان بیشتری برای تمرکز بر وظایف حیاتی دارند که منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی می‌شود. همچنین با کاهش مدت زمانی که کارکنان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی به میزان 90 درصد نیاز دارند، بهره وری را باز می کند. هوش مصنوعی Alfred Deskflow، با ادغام در چندین پلتفرم، به عنوان دستیار کارمندان عمل می کند، دسترسی به کل پایگاه دانش را فراهم می کند و اقدام می کند. Alfred AI Deskflow با ارائه پاسخ‌های خودکار شبیه انسان به درخواست‌ها و درخواست‌های رایج از سوی نمایندگان و کارمندان، ارتباط در سطح انسانی را قادر می‌سازد. این به کاهش زمان پاسخ و افزایش کارایی کمک می‌کند. علاوه بر این، آلفرد ایجاد و تخصیص بلیط ها را خودکار می کند، وظایفی مانند ایجاد بلیط در نرم افزار میز راهنمایی از طرف کارمندان را انجام می دهد. بلیط ها به طور خودکار بر اساس محتوای بلیط به بهترین نماینده اختصاص داده می شوند.

موارد استفاده از هوش مصنوعی : Deskflow

- خودکارسازی پشتیبانی منابع انسانی برای کارکنان درون شرکت- ارائه خدمات پشتیبانی رایگان برای کارمندان- بهبود تجارب کارکنان

جزئیات : Deskflow

قیمت‌گذاری : مخاطب تعداد بازدید : 27 ۱۴۰۲-۴-۱۴

برچسب ها : منابع انسانی

آدرس سایت : Deskflow

مشابه Deskflow