ابزار Fin AI یک ربات گفتگوی پیشرفته است که برای خدمات مشتری طراحی شده است. می تواند به طور دقیق و فوری به سؤالات مشتری پاسخ دهد و حجم پشتیبانی و زمان وضوح را کاهش دهد. نیاز به راه اندازی صفر نیست و می تواند پاسخ های قابل اعتماد و دقیقی را بر اساس محتوای پشتیبانی موجود ارائه دهد. ربات می تواند به طور یکپارچه سوالات پیچیده را به یک تیم پشتیبانی انسانی ارسال کند و می تواند پرس و جوهای پیچیده را درک و روشن کند. این ابزار در حال حاضر به زبان انگلیسی موجود است و می تواند با مراکز کمک Intercom و Zendesk ادغام شود.
- حجم پشتیبانی و زمان وضوح را کاهش می دهد
- یکپارچه سوالات پیچیده را به تیم پشتیبانی انسانی ارسال می کند
- پرس و جوهای پیچیده را درک و شفاف سازی می کند
جزئیات : Fin by Intercom
قیمتگذاری :
فریمیوم
تعداد بازدید : 60
۱۴۰۲-۴-۲۱
برچسب ها :
پشتیبانی مشتری
چت ربات ها
آدرس سایت :
Fin by Intercom