Shepherd یک برنامه همکاری است که به شرکت ها کمک می کند تا از قدرت کار همزمان و ناهمزمان استفاده کنند تا کار آینده خود را در مسیر درست نگه دارند. با ادغام با Google Calendar و کنفرانس ویدیویی، نوار کناری Shepherd برنامه ریزی و مدیریت جلسات محصول را بدون ترک تماس ویدیویی برای تیم ها آسان می کند. کاربران به راحتی می توانند الگوهای دستور کار را ایجاد و اضافه کنند، یادداشت برداری کنند، وظایف را تعیین کنند و در زمان واقعی با تیم خود همکاری کنند. Shepherd دارای ویژگی هایی مانند scratchpad، میانبرهای صفحه کلید، ادغام برنامه ها و هاب است که به کاربران امکان می دهد وظایف و اعلان های خود را پیگیری کنند.
- جلسات محصول را با الگوهای دستور کار و تکالیف برنامه ریزی و مدیریت کنید.
- با استفاده از اسکرچپد و میانبرهای صفحهکلید با اعضای تیم در زمان واقعی همکاری کنید.
- با استفاده از ویژگی هاب وظایف و اعلان ها را پیگیری کنید.
جزئیات : Meetshepherd
قیمتگذاری :
فریمیوم
تعداد بازدید : 63
۱۴۰۲-۴-۱۶
برچسب ها :
دستیار جلسه
بهره وری
آدرس سایت :
Meetshepherd