Affinity یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) قدرتمند و انعطافپذیر است که برای کمک به کسبوکارها با هر اندازه در مدیریت روابط با مشتری و رشد کسبوکارشان طراحی شده است. Affinity با استفاده از ابزارهای آسان، گردش کار بصری، و بینش دادههای جامع، به کسبوکارها کمک میکند تا تعاملات با مشتری را سادهتر کنند، تعامل با مشتری را افزایش دهند و سرنخها را پرورش دهند. ویژگیهای Affinity شامل تقسیمبندی و شخصیسازی مشتری، ارتباطات خودکار با مشتری، ابزارهای تولید و پرورش سرنخ، تماس مدیریت، تجزیه و تحلیل و گزارش مشتری و موارد دیگر. با استفاده از این ابزار، کسبوکارها میتوانند به سرعت و به راحتی به دادههای مشتری دسترسی داشته باشند، تعاملات مشتری را ردیابی کنند، کمپینهای هدفمند ایجاد کنند، و سرنخها و فروشهای بیشتری تولید کنند. Affinity انتخاب عالی برای هر کسبوکاری است که به دنبال ارتقای روابط با مشتری خود به سطح بعدی است.
1. خودکار کردن ارتباطات مشتری: از Affinity برای ایجاد کمپین های ایمیل خودکار، پیام های SMS و اعلان ها، شخصی سازی شده استفاده کنید. به هر مشتری.
2. ردیابی تعامل با مشتری: از ابزارهای مدیریت تماس Affinity برای ردیابی تعاملات مشتری، مانند ایمیل ها، تماس ها و جلسات استفاده کنید.
3. ایجاد سرنخ و فروش: از ابزارهای تولید سرنخ و پرورش Affinity استفاده کنید. شناسایی سرنخ های با ارزش بالا و افزایش فروش.