Balto

هوش مصنوعی Balto

پلتفرم شماره 1 راهنمایی در زمان واقعی برای مراکز تماس که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است، راه حلی برای مراکز تماس است که به دنبال به حداکثر رساندن رضایت مشتری هستند. این فناوری پیشرفته از هوش مصنوعی برای ارائه راهنمایی در زمان واقعی به نمایندگان در مورد نحوه پاسخگویی به سؤالات مشتری استفاده می کند. نمایندگان می توانند به سرعت به اطلاعات درستی که برای ارائه بهترین پاسخ ها و راه حل ها نیاز دارند دسترسی پیدا کنند و آنها را قادر می سازد تا وظایف خود را به طور مؤثر و کارآمد انجام دهند. با استفاده از این پلتفرم، نمایندگان دیگر نگران گفتن چیزهای نادرست در تماس نیستند – هوش مصنوعی اطمینان می‌دهد که هر بار کلمات مناسبی برای گفتن دارند. علاوه بر این، پلت فرم را می توان به راحتی در زیرساخت مرکز تماس موجود ادغام کرد و به عوامل اجازه می دهد تا به سرعت راه اندازی و اجرا شوند. با کمک این پلتفرم، مراکز تماس اکنون می توانند تجربه خدمات مشتری واقعا عالی را به مشتریان خود ارائه دهند.

موارد استفاده از هوش مصنوعی : Balto

1. به طور خودکار پاسخ‌های متناسب با درخواست‌های مشتری را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد.
2. نمایندگان را راهنمایی می‌کند تا بگویند کلمات مناسب در تماس ها.
3. به راحتی در زیرساخت مرکز تماس موجود ادغام می شود.

جزئیات : Balto

قیمت‌گذاری : تعداد بازدید : 58 ۱۴۰۲-۶-۱۴

برچسب ها : ماجراجویی چت

آدرس سایت : Balto

لیست مطالب وبلاگ

مشابه Balto