کلارا یک دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به متخصصان پرمشغله کمک میکند سازماندهی شوند، فهرست کارهای خود را مدیریت کنند و کارهای بیشتری را انجام دهند. با کلارا، میتوانید کارهای روزمره مانند برنامهریزی جلسات، یادآوری کارهای آتی و مدیریت تقویم خود را به سرعت تخلیه کنید. کلارا همچنین تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت به سمت آنها را آسان می کند، بنابراین می توانید در بالای وظایف خود بمانید و بهره وری بیشتری داشته باشید. به علاوه، رابط بصری کلارا دسترسی به وظایف و کارهای خود را آسان می کند، بنابراین می توانید به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. فرقی نمیکند شما یک حرفهای پر مشغله باشید که چندین کار را انجام میدهد یا کسی که سعی میکند در حین کار از خانه سازنده بمانید، کلارا میتواند به شما کمک کند سازماندهی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. با کلارا، می توانید نگرانی در مورد کارهای پیش پا افتاده را متوقف کنید و روی چیزهایی تمرکز کنید که بیشترین اهمیت را دارند.
1. جلسات را با سهولت برنامه ریزی کنید: رابط بصری کلارا رزرو سریع زمان با همکاران و مشتریان را آسان می کند. .
2. تعیین و ردیابی اهداف: با کلارا اهدافی را تنظیم و پیگیری کنید تا بتوانید متمرکز بمانید و در انجام وظایف خود بمانید.
3. ارتقاء بهره وری: دستیار مجازی کلارا با هوش مصنوعی کارهای روزمره را ساده می کند، بنابراین می توانید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید و بهره وری بیشتری داشته باشید.
جزئیات : Clara
قیمتگذاری :
تعداد بازدید : 105
۱۴۰۲-۶-۱۹
برچسب ها :
دستیار حافظه
بهره وری
آدرس سایت :
Clara