Freshdesk

هوش مصنوعی Freshdesk

Unify Messaging Platform به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای شخصی‌شده و یکپارچه همه‌کاناله را برای مشتریان خود فراهم کنند. این همه کانال‌های پیام‌رسان دیجیتال مانند واتس‌اپ، پیامک، ایمیل، صوت و ربات چت را در یک پلتفرم ادغام می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد تا با کسب‌وکارها به روشی که بهترین کار را برای آنها دارد ارتباط برقرار کنند. Unify Messaging Platform ابزارهایی را برای مدیریت مکالمات مشتری و خودکارسازی کارهای روزمره در اختیار کسب و کارها قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا با مشتریان خود به روشی کارآمدتر و مقرون به صرفه تر درگیر شوند. با Unify Messaging Platform، کسب‌وکارها می‌توانند ربات‌های سفارشی بسازند، مکالمات مشتری را مدیریت کنند و تعامل مشتری را در همه کانال‌های پیام‌رسانی پیگیری کنند. علاوه بر این، کسب‌وکارها می‌توانند با ایجاد پورتال‌های سلف‌سرویس مناسب و خودکارسازی فرآیندهای پشتیبانی مشتری، تجربه مشتری را شخصی‌سازی کنند. Unify Messaging Platform این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که تجربه‌ای کارآمد و شخصی‌شده همه‌کانالی را برای مشتریان خود فراهم کنند که باعث وفاداری و رضایت مشتری می‌شود.

موارد استفاده از هوش مصنوعی : Freshdesk

جزئیات : Freshdesk

قیمت‌گذاری : تعداد بازدید : 58 ۱۴۰۲-۶-۱۴

برچسب ها : پشتیبانی مشتری پشتیبانی مشتری چت

آدرس سایت : Freshdesk

لیست مطالب وبلاگ

مشابه Freshdesk