Helpshift

هوش مصنوعی Helpshift

Helpshift راه حل پیشرو خدمات مشتری برای تیم های پشتیبانی مشتری است. Helpshift که به گونه‌ای قدرتمند و شهودی طراحی شده است به تیم‌ها کمک می‌کند خدمات سریع و مؤثری را به مشتریان ارائه دهند. با Helpshift، مشتریان می‌توانند به سرعت و به آسانی از طریق پیام‌رسانی کمک دریافت کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون تماس تلفنی یا منتظر بمانند. در یک صف Helpshift پاسخ‌ها را خودکار می‌کند و به مشتریان پاسخ‌هایی را در زمان واقعی ارائه می‌کند. برای تیم‌های پشتیبانی مشتری، Helpshift نمای جامعی از تعاملات مشتری ارائه می‌دهد. این به نمایندگان خدمات مشتری اجازه می دهد تا مکالمات را ردیابی کنند و زمینه مورد نیاز برای پاسخ سریع و دقیق به سوالات مشتری را در اختیار آنها قرار دهد. این باعث می شود فرهنگ مشتری محوری ایجاد شود و بهترین خدمات ممکن به مشتریان ارائه شود.Helpshift همچنین قابلیت های گزارش دهی قدرتمندی را ارائه می دهد که به تیم های پشتیبانی مشتری اجازه می دهد تا بینشی در مورد عملکرد خدمات مشتری به دست آورند. این امر شناسایی زمینه های بهبود را آسان تر می کند و منجر به تجربه کلی بهتر مشتری می شود.

موارد استفاده از هوش مصنوعی : Helpshift

1. پاسخ‌های خدمات مشتری را برای کمک سریع و هم‌زمان خودکار کنید.
2. مشتری را ردیابی کنید تعاملات برای پشتیبانی مؤثر از مشتری.
3. برای بهبود عملکرد خدمات مشتری، بینش جمع آوری کنید.

جزئیات : Helpshift

قیمت‌گذاری : تعداد بازدید : 69 ۱۴۰۲-۶-۱۹

برچسب ها : پشتیبانی مشتری هوش مصنوعی محاوره ای نرم افزار تجاری

آدرس سایت : Helpshift

لیست مطالب وبلاگ

مشابه Helpshift